vrijdag 1 augustus 2014

Zie ze vliegen...

Ik begin ze echt te zien vliegen,
the flying geeses wel te verstaan..
In een vorige blogje vroeg ik mijzelf af,
waarom alles als een gek te knippen vooraf...
En wat was ik daar nu blij mee,
alleen de gekleurde driehoeken voor deze rand
moesten nog geknipt worden...

( de kleuren zijn in het echt veel zachter,
maar dat ligt aan mijn fotografeerkunsten)
 
Daarna weer lekker prikken...
En wat ben ik toch weer blij met dit deel van de quilt...
Het is gewoon een super patroon...
Susan, dank je wel dat je dit patroon ontworpen hebt voor ons allemaal...
 
Zo genoeg gekletst, weer lekker naar buiten in het zonnetje,
 nu voor mij de vakantie is begonnen.
Lekker hexagonnen maken voor het laatste deel...
Echt waar alweer het laatste deel,
 maar ik hoef mij niet te vervelen...
Het zijn er genoeg voor de komende weken...
 
Veel liefs,
Coriene
 

2 opmerkingen:

Judith zei

Coriene hoe kan het dat ik een volger ben en toch jouw blogjes mis? Wat is dit MOOI! Snel afspreken want dit wil ik natuurlijk heel graag in het ECHIE zien. Groetjes aan je moeder

Kel zei

Coriene, your stonefields is amazing. What an accomplishment! Now for the hexies ;0)