zondag 20 juli 2014

Stonefieldsen...


Vorige week zaterdag was het dan zover...
Na precies 3 maanden en 1 dag zijn 
alle blokjes van de Stonefields quilt van Susan Smith klaar...

Dit was het eerste blokje...



En vorige week zaterdag zette ik de steekjes aan deze laatste...


Ik had de hele quilt al uithangen en al een paar weken geschoven met blokjes...
Steeds weer de lege plekken vullen met weer nieuwe blokjes...
En maar weer schuiven met blokjes...
Nadat deze laatste was toegevoegd was ik ook tevreden over het complete middenstuk...
Voordat er werkelijk blokjes aan elkaar konden moesten ze wel nog op maat gesneden worden...
Ik werk liever met een iets grotere achtergrond die ik dan later op maat snij...

Het was dan wel een werkje, met dank nog aan mijn moeder voor het meewerken
aan deze quilt voor onze lieve hondje Daisy, maar ben dan ook zeer tevreden over het resultaat...
Afgelopen zaterdag zat ze dan helemaal in elkaar...




Beter foto's volgen nog in de volgende fase, de flying geeses rand.
Het was zaterdag zo warm dat ik alles had gesloten om de warmte buiten te houden,
maar overduidelijk ook een deel van het daglicht...

Vandaag al lekker verder gegaan met de volgende rand...
Het was super leuk om de blokjes te maken en ik ben ook
wel weer benieuwd hoe de volgende rand met geeses eruit komt te zien...

Fijne zondag,
Coriene







1 opmerking:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Zo jij bent al klaar. Wat fantastisch!!!
En zo mooi.
groetjes
Wietske