dinsdag 19 augustus 2014

Wat te doen na?


Ze staat even op een laag pitje,
Maar wordt zeker niet vergeten:

De antique wedding sampler...
Prachtig in echte antieke kleurtjes...
Weer heel wat anders als de pastellen van Stonefields...

De blokken tot nu toe hangen al
poosje aan de wand...

Blok 2, 
Lekker alle technieken in de strijd geworpen...
Niet als eerste gemaakt (nr 4) maar je moet toch ergens beginnen...
En laat dat bij mij nu meestal niet vooraan in het patroon zijn...
Gewoon lekker waar ik op dat moment zin in heb...




Blok 3, eerste blokje gemaakt om er even in te komen.
 
 

Blok 15, passeerde als 2e blokje de revue...
Lekker in het rood...



(Deze was even op herhaling want deze kwam al een keer voorbij in een eerder blogje)

Blok 16, is pas als 5e blok aan de beurt...
Maar toch weer een schatje...





En last but not least,

Blok 17, mijn nummer 3 van alle blokjes om te maken.
Geinig om te beginnen met een heerlijke platte pannenkoek als cirkel.
Ze had alleen voor de foto wel een beetje haar beste beentje voort mogen zetten...
Glad op de design wall hangen is natuurlijk ook een kunst...
 


Als de laatste rand klaar is van Stonefields val ik gelukkig niet in een gat...
Daar zorgen deze antieke en natuurlijk niet te vergeten Drayton Hall wel voor...

Veel quiltplezier,
Coriene


2 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Leuk, ik heb je gevonden!!!!

LuAnn zei

Your Antique Wedding Sampler blocks are just beautiful! That one is on my list as soon as I finish Rotherfield Greys and Road 66. I also love your Drayton Hall. I love every quilt in the book.