vrijdag 30 januari 2015

Is januari al bijna voorbij?

Wat gaat de tijd toch snel...
Helemaal geen langzame sombere wintermaand...
Een super gezellige dag met de stonefieldsen...
Heerlijk gewerkt aan nieuwe blokken van de Caswell quilt...
 
 
(A2)
En de volgende is ook afgemaakt...
 
 
(A3)

 
In december had ik op het blog van Lou en Lisa
een reactie achtergelaten...
En dan ligt dit in je brievenbus...
Gewonnen...
 
 
Een schitterend patroon, Tessallate...
Meer over de patronen van Lou en Lisa 
is te vinden op het blog Max and Louise pattern co
Lieve dames, bedankt voor dit prachtige patroon...
 
En dan bestond januari uit nog veel meer...
Een meerdaagse workshop,
Ontmoetingen met quiltheksen
en dames uit heel Europa...
Ik beloof dat het volgende blogje 
niet zolang op zich laat wachten als deze...

Buiten ontstaat er alweer een nieuw wit dekentje,
hopelijk ontstaan er binnen bij de kachel ook weer nieuwe quiltjes...

Coriene

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja, ik vond januari ook altijd een lange grijze maand, maar sinds ik quilt vind ik het heerlijk en hij ging weer veel te snel voorbij. Je bent met leuke dingen bezig! Fijn weekend. Groetjes Wilma

Jane in Cumbria zei

Je Caswell blokken zijn mooi. Ik ben er ook druk mee bezig. Fijn weekend.

Hennie zei

Ik heb even op je blog rond gekeken, mooie quilt projecten heb je onder handen.
Je Caswell blokken zijn super mooi.

Groetjes Hennie.