vrijdag 12 december 2014

Daisy's Stonefields is helemaal klaar!

Vorige week de quilt weer teruggekregen van Kay Bell..
Wat een geweldig werk heeft zij verricht aan deze quilt...

 
(Sorry, mijn fotokunsten doen daar gaan recht aan,
net als het weer van vandaag met te weinig licht!)

Deze week de quilt helemaal afgemaakt door 
gelijk de binding vast te zetten...


 

En wat nog leuker is, Daisy's Stonefields wordt met de dag nog leuker...
Elke dag ontdek ik weer iets nieuws...




Eenvoudige blokjes met een leuk stofje,
worden helemaal fijntjes met een mooi gequilt randje...



En wat te denken van de sterretjes die al menigeen
tot wanhoop hebben gedreven...
Deze hebben nog een sterretje erbij gekregen in het hart...



Blaadjes, cirkels en rasters...
Heel leuk dat dit mijn blokjes zijn...
Maar dat je iemand zo kunt vertrouwen,
en als een kunstwerk het helemaal geweldig afmaakt...
Dear Kay, Thank you!



Herinner je dit blokje nog uit een van de eerste blogjes...

Na al het enthousiasme van alle deelnemers vinden 
Susan en ik het heel erg leuk om jullie in de gelegenheid
te stellen om op
 zaterdag 17 januari 2015
haar origineel en mijn quilt te bekijken onder
het genot van een kopje koffie/thee...
Als bedankje voor alle quilters die nu bezig zijn met deze quilt 
is deze bijeenkomst helemaal gratis
en maak je met jouw exemplaar van het blok van de maand
ook nog kans op een aantal leuke verrassingen...
We vragen wel om je aan te melden voor deze dag
door te mailen naar amaryllis lifestyle  
Voor het overzicht graag 1 aanmelding per mailtje en
je ontvangt dan een bevestiging met tijd en locatie...
(regio Veenendaal-Ede)



Heb je nog zin om deel te nemen aan het blok van de maand 
in het Nederlands of Engels...
dan kan dat nog hier...



Omdat de achterkant eigenlijk ook zo leuk is,
Sluit ik hiermee af...


Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor alle lieve reacties

de afgelopen 8 maanden...
Ik hoop dat op jullie pad zich ook een quilt voordoet 
die hele bijzonder ervaringen met zich mee brengt en
je een onvergetelijke reis laat meemaken...
(of wellicht heb je hem al gemaakt en dan weet je wat ik bedoel)
Deze speciale momenten wens ik jullie allemaal toe...

Fijne dag,
Coriene 








6 opmerkingen:

Ineke Original zei

Geweldig! Hier wordt ik toch zo blij van.

Elizabeth zei

Vol bewondering bekijk ik je blokjes op de foto's ..., wat is dit mòoi!
Tjonge, dat iemand bij elk blokje iets speciaals kan bedenken om te quilten, en ook dat je dit uit handen durft te geven ...
Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

dutchcomfort zei

Wat leuk Coriene, het was even zoeken, maar nu heb ik je blog ontdekt! Ga even genieten van je Stonefield blokjes!

Nicolette Jansen

Anoniem zei

Dit is gewoon super. Wat bijzonder mooi gequilt. het maakt de toch al mooie quilt alleen maar mooier!!!, Groetjes Wilma

Jane in Cumbria zei

Heel erg mooi! Wat fijn dat hij nu helemaal af is, en zo prachtig gequilt! Daar kun je van blijven genieten.

Greet zei

Wat is je quilt mooi ! Hij is heel erg mooi doorgequilt.
Ik vind je backing stof prachtig.

Groetjes,
Greet (vd Amish quiltles)