woensdag 22 oktober 2014

Bye bye...

Vorige week was dan ook alles gereed...
En dan is er toch echt een afscheid...


Daar staat het dan,
compleet met top, achterkant en vulling...
Hop, zo het Kanaal over...
Even wat spannende dagen of het goed zou gaan...
Maar inmiddels een berichtje ontvangen...
It has arrived!

Als je dan toch niets meer kunt doen
is het beter om weer verder te gaan...

Volgende project..


Ohio stars en dan niet een paar, 
het moeten er heel veel worden...
Deze zomer als tussendoortje de randen gemaakt...
Ja, ik weet het...
Ik werk niet op volgorde...
Gewoon waar ik zin in heb...
Dit wordt uiteindelijk een Phebe, 
maar gewoon zoals het komt...

Naast dit project wil ik toch 
gebruik maken van de masterclass van Alexia...
Toch zonde om niets mee te doen...
Vorige week is er dan ook een frame 
voor mij gemaakt...
Een wens was nog eens een wholecloth...
In Birmingham op het quiltfestival had ik al
een mooi patroon en stof gekocht...
Maar ja, al die steekjes...
Met hernieuwde moed...
Tekenen maar, natuurlijk met professionele hulp...


Wie kan dat nu weigeren...
En dan kan er gestart worden met quiltsteekjes...

Dat gaat het wel worden deze lange herfstavonden,
Ohio stars en quiltsteekjes...

Fijne avond,
Coriene

2 opmerkingen:

Elizabeth zei

Spannend hoor .. stel je voor dat de doos kwijt raakt.., maar nee je hebt gelukkig al goed bericht!
Leuk zijn die Ohio stars, daar kom je de winter wel mee door naast het steekjes zetten. Stel je voor dat we toch geen hobby hadden!

Groetjes, ELizabeth

Jane in Cumbria zei

Gelukkig dat de doos goed over kwam! Je Ohio stars zijn zo mooi met al die kleurtjes, dat vrolijkt echt de winter wel op. En quilten is ook leuk.