woensdag 9 april 2014

Gezellig prikken met Juud...

Afgelopen zaterdag had ik een gezellige quiltdate met  Juud. Teveel onder de indruk van haar prachtige werk heb ik natuurlijk weer geen foto's gemaakt, maar zij gelukkig wel. Ik heb nog wel lekker zitten prikken aan het middenstuk van Drayton Hall en het broderie perse uitgelegd. Een kopietje van meerder delen van de stof en maar schuiven... Dit gaat het wel worden, als het straks in kleur dan ook maar klopt ben ik weer helemaal blij...



De laatste weken ben ik met van alles bezig geweest wat ik nog niet kan laten zien, maar er zijn toch een paar werkjes afgemaakt. Een paar weken geleden ben ik met 2 dames richting Zutphen gereden. Een bezoek aan atelier Bep mag dan ook zeker niet ontbreken. Wat heerlijk gastvrij... 
Hier nog wat lapjes gevonden voor mijn nieuwe projectje en een leuk lapje voor een pittenzakje. Deze  gelijk maar in elkaar gezet, dan blijft dat niet op de stapel liggen.




Ook had Bep nog een schattig borduurtje liggen, Spring Hare pinkeep, en dat mocht ook mee. Vorige week zondag kon ik het niet laten en maar begonnen en afgelopen maandag was het dan al klaar...


Ik ga nu bloemetjes plukken voor de Drayton Hall terwijl deze 2 poezenbeesten nog een lekker slaapje doen....



Veel plezier met prikken!
Coriene

Geen opmerkingen: