zondag 23 februari 2014

Top gereed en meer volgens planning....

Afgelopen week toch mijn doel bereikt, de Merrimack top afmaken en dan ook maar
gelijk dubbelen. Vorige week zondag was het dan toch zover...
 
De laatste randen aan de top gezet en dan ook maar gelijk alles te voorschijn gehaald
om te dubbelen. Achterkant van de Mill Girls een beetje bij gestreken omdat deze al in het najaar was gekocht bij Elly Prins...
 
De vulling er bij gepakt, dit keer een Bamboe..
En alles gedubbeld met de kleine speldjes...
(de foto doet de kleuren geen eer aan...)
 
 
 
  
 

Zoals je ziet, er wordt weer druk geinspecteerd, Odessa is er vlug bij om te kijken of dat deze voldoet...
Elke dag quilt ik braaf een draadje en dan komt het toch vanzelf weer tot een quilt?
 
 
Tweede project van deze week was het knippen van de ruitjes voor Drayton Hall en ook hier ben ik weer bij met mijn huiswerk...
 
 
 
 
  
  
Nog een afspraak met mijzelf van begin dit jaar is dat er toch echt een keer
een Dear Jane moet komen...
 
Voor mij wordt het een kleine Jane en bovenaan het blog heb ik een tabblad Dear Jane/Kleine Jane aangemaakt
waar ik elke week mijn vorderingen laat zien.

 
Vandaag een hele productieve dag omdat ik een beetje was afgeleid deze week door een breiwerkje...
Er ontstonden wel 3 nieuwe blokjes, er zijn er nu 18.
Als het goed blijft gaan, komen er elke week 2 bij....


 
Fijne avond,
 
Coriene
 

Geen opmerkingen: